Som un Club nascut amb l’esperit social i col·lectiu d’unes persones que han trobat en l’esforç esportiu l’essència mateixa dels nostres orígens.

El nostre Club, en el seu inici, finals de 2003, va marcar uns objectius a curt i llarg termini.  La recerca de corredors per a configurar un gruix apte per a poder participar i representar a la nostra ciutat en curses que s’organitzen arreu.

Com a segon punt ens vam marcar el poder organitzar una cursa important a la nostra ciutat, cosa que va ser una realitat al gener de 2004, quant es va celebrar la primera edició de la Cursa de l’Oli, on es va assolir una participació de 270 atletes de tot Catalunya.

També hem creat uns circuits pels camins del terme on es combina l’esport i natura perfectament, així com un llarg etc d’activitats vinculades a Les Borges Blanques.

Tot això s’ha dut a terme amb l’esforç de tots els membres del club.

Ens comprometem a:

1.  A rebutjar tota forma de violència, sigui física, gestual o verbal.
  2.  A promoure una cultura esportiva en bé de la salut, l’equilibri, el creixement personal i el respecte a la natura.
  3. A viure l’esport com un espai propi de respecte i reconeixement de l’altre, de promoció de la igualtat entre gèneres i de valoració de la diversitat, sense cap tipus de discriminació.
  4. A fer del nostre esport un àmbit de comunicació, integració i socialització en el marc de les nostres entitats i institucions del nostre país.
  5. A promoure el reconeixement del dret de l’esport com a contribució a un món més just i solidari.

“Davant el temple de Zeus s’alçava l’olivera sagrada de la qual es treien les branques per fer les corones per als vencedors “