Aquest 2013 el club s'ha tornat ha animar de cara a la Marató de Barcelona, com ja vam fer al 2006 quant bona part dels atletes del club es van estrenar en la mítica distància.

Aquest any seran 7 els atletes que prendran la sortida el proper 17 de març, son el Ramon Bonet, Joan Safont, Antoni Sanchez, Josep Mª Boldú, Toni Boronat, Albert Manresa i Xavier Tost.

Ja fa cosa d'un mes han començat la preparació on dediquen 4 dies a la setmana, entre rodatges suaus, series i tirades llargues.

Com a debutants hi ha el Albert Manresa i el Xavier Tost que s'han marcat com a objectiu fer sub 3h 45', marca que el Antoni Sanchez i el Josep Mª Boldú els ajudaran a aconseguir, ja que porten més d'un marató a les esquenes.

Els altres atletes ja s'han marcat marques més exigents; entre 3h 30' i 3h 00', ja que coneixen la mítica distància de 42km i 195 mtrs.

Us desitgem a tots molta sort !!!