Som un Club nascut amb l’esperit social i col·lectiu d’unes persones que han trobat en l’esforç esportiu l’essència mateixa dels nostres orígens.

El nostre Club, en el seu inici, finals de 2003, va marcar uns objectius a curt i llarg termini.  La recerca de corredors per a configurar un gruix apte per a poder participar i representar a la nostra ciutat en curses que s’organitzen arreu.

Com a segon punt ens vam marcar el poder organitzar una cursa important a la nostra ciutat, cosa que va ser una realitat al gener de 2004, quant es va celebrar la primera edició de la Cursa de l’Oli, on es va assolir una participació de 270 atletes de tot Catalunya.

Més info

Lloga el marcador per la teva cursa

Us informem que posem a la vostra disposició, el lloguer del marcador per la vostra cursa o event esportiu que realitzeu al vostre poble o ciutat. Per més ...

Més info