Com es tradició i es fixa en el calendari dels atletes del Club Atlètic Borges, el diumenge 2 març vam tornar a estar presents en la IIV Cursa de Carnestoltes de Puigverd de Lleida, la majoria van pendre la sortida de la cursa de 10 km, alguns estaven com a col·laboradors i altres animant.

Aquest any a més, el nou soci del club Xavier Gallart va disputar el Canicros on va aconseguir la victòria amb un temps de 36:58, moltes felicitats !!!

I com no podia faltar també vam estar presents en la partat de disfresses on la Blanca, el Jaume, el Toni, el Alejandro i el Jordi, junt amb altres atletes de Juneda van fer tot el recorregut de la cursa de 10 km disfressats...aquest cop de Mac, Mec, MIC!!! on van guanyar en la categoria per equips.

En acabar l'entrega de trofeus, també es van lliurar els premis als guanyadors de la Lliga Interclubs 2013, on Alexandre Tassies i Rosamari Carulla van ser els guanyadors i Aurea Arce del Club Atlètic Borges també va recollir el seu trofeu com a primera classificada de la seva categoria, felicitats !

Classificacions:

10 km